Sportowe przewody zapłonowe firmy PowerTEC.
Najwyższa jakość wykonania oraz niespotykana odporność na zabrudzenia.
Oto kilka najważniejszych cech oferowanych przewodów:
- maksymalnie wydłużona żywotność dzięki zastosowaniu najnowszych technologii,
- osiąga maksymalne przewodnictwo w każdych warunkach,
- znakomita izolacja (wykonane z silikonu bardzo wysokiej jakości)
- zapobiegającą jakimkolwiek stratą energii zapewnia bezpieczeństwo szczególnie nowszego typu silników wrażliwych na jakiekolwiek „przebicia” iskry.
- oferują rezystancję nawet o 5 razy niższą od przewodów fabrycznych
Zestawy PowerTEC Sport są produkowane przy użyciu kabla silikonowego o średnicy 8 mm, wysokiej jakości stal nierdzewną i rdzeń Kevlar®. Elementy w stylu OE są używane w szerokim zakresie, aby zapewnić dokładne dopasowanie i prostą instalację.
Zastosowanie:
CHRYSLER | ||||||
CONCORDE V6 | 3.3 L | 200 (147) | 6 | 1992 | – | |
DYNASTY | 3.3 L | 200 (147) | 6 | 1991 | – | |
FIFTH AVE. IMPERIAL V6 | 3.3 L | 200 (147) | 6 | 1990 | – | |
LE.BARON GTC V6 | 3.3 L | 200 (147) | 6 | 1990 | – | |
LHS V6 | 3.3 L | 200 (147) | 6 | 1992 | – | |
TOWN & COUNTRY V6 | 3.3 L | 200 (147) | 6 | 1991 | – | |
TOWN & COUNTRY V6 USA | 3.8 L | 173 (127) | 6 | 1996 | – | |
VOYAGER I | 3.3 L | 150-163 (110-120) | 6 | 1990 | – | 1995 |
DODGE | ||||||
CARAVAN I | 3.3 L | 200 (147) | 6 | 1990 | – | |
CARAVAN II | 3.3 L – 3.8 L | 158-178 (116-131) | 6 | 1995 | – | 2001 |
DYNASTY V6 | 3.3 L | 201 (148) | 6 | 1990 | – | |
INTREPID V6 | 3.3 L | 201 (148) | 6 | 1993 | – | |
PLYMOUTH | ||||||
GRAND VOYAGER | 3.8 L | 230 (169) | 6 | 1999 | – | |
VOYAGER | 3.8 L | 166-178 (122-131) | 6 | 1995 | – | 2001 |
VOYAGER V6 | 3.3 L | 158 (116) | 6 | 1995 | – | 2001 |