Wypalona przy pomocy lasera CNC z wysokogatunkowej blachy kwasoodpornej 0H18N9 o grubości 1,5mm, odpornej na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym. Zaślepienie zaworu EGR ma na celu, uniemożliwić spalinom przedostanie się do kolektora dolotowego. Po zamomontowaniu ustępują sygnały świadczące o uszkodzeniu zaworu EGR. Po zaślepieniu następuje zdecydowana poprawa kultury pracy silnika (powraca moc i dynamika) oraz zapobiega przyszłym awariom i osadzaniu się nagaru w układzie dolotowym.
LISTA APLIKACYJNA
FIAT 1.3 JTD Multijet:
– Doblo Cargo 2004 -> (oznaczenie silnika 188A9000; 199A2000)
– Grande Punto 2006 -> (oznaczenie silnika 199A2000; 199A3000)
– Idea / Panda 2004 -> (oznaczenie silnika 188A9000)
– Linea 2007 -> (oznaczenie silnika 199A2000; 199A3000)
– Punto II 2003 – 2008 (oznaczenie silnika 188A9000)
LANCIA 1.3 JTD Multijet:
– Musa 2004 -> (oznaczenie silnika 188A9000)
– Ypsilon 2004 -> (oznaczenie silnika 199A2000; 199A3000, 188A9000)
OPEL 1.3 CDTI:
– Astra H 2004-2009 (oznaczenie silnika Z13DTH)
– Corsa C 2001-2006 (oznaczenie silnika Y13DT; Z13DT; Z13DTJ)
– Corsa D 2006 -> (oznaczenie silnika Z13DTH)
– Meriva A 2003-2008 (oznaczenie silnika Y13DT; Z13DT,Z13DTJ)
– Tigra B 2004 -> (oznaczenie silnika Z13DT)
Nie znalazłeś swojego modelu ??
Zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki: