Katalizatory

Katalizator uniwersalny DIESEL FI 60 2-5L EURO 4 400 CPSI

1075,00 

Wysyłka w dniach:14

10 w magazynie

Katalizator uniwersalny do silników diesla wykonany ze stali nierdzewnej dedykowany do samochodów o pojemności 2000-5000cm3

Do wyboru mamy kilka opcji gęstości komórek w katalizatorze. Do samochodów produkcji seryjnej stosuje się najczęściej katalizatory 400CPSi w silnikach benzynowych natomiast w silnikach diesla 200CPSi, przy czym w samochodach sportowych lub tuningowanych lepiej zastosować katalizator sportowy o gęstości na poziomie 100-200CPSi dla umożliwienia jak najlepszego przepływu spalin.

CPSi – cell per square inch (komórka na cal kwadratowy) – inaczej gęstość komórek w katalizatorze.

W ofercie mamy dostępne katalizatory o wkładzie ceramicznym oraz metalowym. Podstawową różnicą pomiędzy wkładem metalowym a ceramicznym jest wytrzymałość na wstrząsy – katalizator ceramiczny może się pokruszyć przy bezpośrednim uderzeniu puszki katalizatora w kamień, natomiast metalowy powinien wytrzymać. Drugą istotną różnicą jest wytrzymałość na szok temperaturowy – ceramika wytrzymuje temperaturę do 850oC natomiast metal 1300oC. Ostatnią różnicą jest cena – metalowy jest zazwyczaj droższy.

Wymiary:

  • Średnica – 60mm
  • Długość – 455mm
  • Szerokość: 150mm
  • Wysokość: 138mm

Sprawdź na jaką normę potrzebujesz katalizator w tabelce poniżej:

Norma emisji
spalin
Data
wprowadzenia
DIESEL
EURO 107/1992
EURO 201/1996
EURO 301/2000
EURO 409/2005
EURO 52009-2014
BENZYNA
EURO 107/1992
EURO 201/1996
EURO 301/2000
EURO 401/2005
EURO 52009-2014

Masz pytania?

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, masz pytania dotyczące MG11 lub produktów w moim sklepie - napisz. Odpowiem najszybciej jak to możliwe.