Aeromotive

Pompa paliwa Aeromotive 13l/min. Spur Gear

7520,00 

Wysyłka w dniach:35

10 w magazynie

Ta konfiguracja zawiera uniwersalny filtr umożliwiający całkowitą regulację wysokości w zakresie 10-16″.

Wydajność pompy serii Pro, której oczekujesz i nie tylko:

Silniki z wtryskiem paliwa: benzynowe

– do 2400 KM – wolnossące

– do 1800 KM – turbodoładowane

Silniki z gaźnikiem: benzynowe

– do 2600 KM – wolnossące

– do 2000 KM – turbodoładowane

Silniki z wtryskiem paliwa: E85

– do 1680 KM – wolnossące

– do 1260 KM – turbodoładowane

Silniki z gaźnikiem: E85

– do 1820 KM – wolnossące

– do 1400 KM – turbodoładowane

Silniki z wtryskiem paliwa: Metanol

– do 840 KM – wolnossące

– do 630 KM – turbodoładowane

Silniki z gaźnikiem: Metanol

– do 910 KM – wolnossące

– do 700 KM – turbodoładowane

  • Lżejsza niż tradycyjna pompa z serii Pro.
  • Zmniejszony pobór prądu przy wyższych ciśnieniach EFI.
  • Wydłużona żywotność na metanolu i etanolu.
  • Nowy zintegrowany mechanizm pompujący z zębatką czołową.
  • Ciągłe ciśnienie robocze 6 bar i ciśnienie szczytowe do 10 barów, podstawa plus doładowanie.
  • Zintegrowany, zewnętrzny bezszczotkowy sterownik zapewniający czystą instalację, niższy pobór paliwa i większą niezawodność.
  • Port wylotowy ORB-10.
  • Wymaga prostego zasilania 12 VDC do 16 VDC.
  • Nie jest kompatybilny z systemami z modulacją impulsową, lub regulatorami prędkości pompy paliwa.

Nominalny przepływ EFI – ponad 550 kg/h @ 2.7 bara, 13.5V

Nominalny przepływ gaźnika – ponad 600 kg/h @ 0.6 bara, 13.5V

Ten produkt nie jest dopuszczony do sprzedaży, lub użytkowania w pojazdach z kontrolowaną emisją spalin, chyba że jest używany jako bezpośrednia część zamienna zgodna ze specyfikacjami OEM.

Masz pytania?

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, masz pytania dotyczące MG11 lub produktów w moim sklepie - napisz. Odpowiem najszybciej jak to możliwe.