Ta konfiguracja zawiera uniwersalny filtr umożliwiający całkowitą regulację wysokości w zakresie 10-16″.
Wydajność pompy serii Pro, której oczekujesz i nie tylko:
Silniki z wtryskiem paliwa: benzynowe
– do 2400 KM – wolnossące
– do 1800 KM – turbodoładowane
Silniki z gaźnikiem: benzynowe
– do 2600 KM – wolnossące
– do 2000 KM – turbodoładowane
Silniki z wtryskiem paliwa: E85
– do 1680 KM – wolnossące
– do 1260 KM – turbodoładowane
Silniki z gaźnikiem: E85
– do 1820 KM – wolnossące
– do 1400 KM – turbodoładowane
Silniki z wtryskiem paliwa: Metanol
– do 840 KM – wolnossące
– do 630 KM – turbodoładowane
Silniki z gaźnikiem: Metanol
– do 910 KM – wolnossące
– do 700 KM – turbodoładowane
- Lżejsza niż tradycyjna pompa z serii Pro.
- Zmniejszony pobór prądu przy wyższych ciśnieniach EFI.
- Wydłużona żywotność na metanolu i etanolu.
- Nowy zintegrowany mechanizm pompujący z zębatką czołową.
- Ciągłe ciśnienie robocze 6 bar i ciśnienie szczytowe do 10 barów, podstawa plus doładowanie.
- Zintegrowany, zewnętrzny bezszczotkowy sterownik zapewniający czystą instalację, niższy pobór paliwa i większą niezawodność.
- Port wylotowy ORB-10.
- Wymaga prostego zasilania 12 VDC do 16 VDC.
- Nie jest kompatybilny z systemami z modulacją impulsową, lub regulatorami prędkości pompy paliwa.
Nominalny przepływ EFI – ponad 550 kg/h @ 2.7 bara, 13.5V
Nominalny przepływ gaźnika – ponad 600 kg/h @ 0.6 bara, 13.5V
Ten produkt nie jest dopuszczony do sprzedaży, lub użytkowania w pojazdach z kontrolowaną emisją spalin, chyba że jest używany jako bezpośrednia część zamienna zgodna ze specyfikacjami OEM.