Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Brakes oraz innych producentów klocków hamulcowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o nawet 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 90 x 54 x 13mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
ZASTOSOWANIE
Marka | Model | Silnik | Wartość | Moc (KM) | Rocznik |
---|---|---|---|---|---|
AC | ACE | 3.5 TWIN TURBO | 96-2000 | ||
AC | ACE | 4.6 | 99-2000 | ||
AC | ACE | 5.0 SUPERCHARGED | 94-99 | ||
AC | COBRA | 3.5 TWIN TURBO | 212 | 2001-2002 | |
AC | COBRA | 4.7 | 2002- | ||
AC | COBRA | 4.9 | 90-97 | ||
AC | COBRA | 4.9 | 98-2001 | ||
AC | COBRA | 7.0 | 2002- | ||
AC | COBRA CRS | 4.9 | 2000-2002 | ||
AC | COBRA SUPERBLOWER | 4.9 SUPERCHARGED | 97-2002 | ||
FORD | ESCORT (MK5) | 2.0 TURBO RS COSWORTH | 220 | 92-95 | |
FORD | GRANADA MK3 | 2.9 COSWORTH | 91-94 | ||
FORD | SCORPIO | 2.9 COSWORTH | 94-2000 | ||
FORD | SIERRA | 2.0 TURBO COSWORTH | 85-86 | ||
FORD | SIERRA | 2.0 TURBO COSWORTH | 85-90 | ||
FORD | SIERRA | 2.0 TURBO COSWORTH | 90-93 | ||
GINETTA | G33 | 2.0 TURBO | 1991 | ||
GINETTA | G33 | 3.9 | 1991 | ||
GINETTA | G34 | 2.0 TURBO | 1998 | ||
GINETTA | G40 | 2.0 TURBO | 1998 | ||
PANTHER | SOLO | 2.0 TURBO | 89-93 | ||
TVR | 280 | 2.8 | 85-87 | ||
TVR | 280 | 2.8 | 85-87 | ||
TVR | 350 | 3.5 SUPERCHARGED | 85-89 | ||
TVR | 350 | 3.5 SUPERCHARGED | 85-89 | ||
TVR | 350 | 3.9 | 90-91 | ||
TVR | 350 | 3.9 | 90-91 | ||
TVR | 390 | 3.9 | 85-88 | ||
TVR | 390 | 3.9 | 85-88 | ||
TVR | 400 | 4.0 | 88-91 | ||
TVR | 400 | 4.0 | 88-91 | ||
TVR | 400 | 4.0 SUPERCHARGED | 1989 | ||
TVR | 400 | 4.0 SUPERCHARGED | 1989 | ||
TVR | 420 | 4.2 | 86-88 | ||
TVR | 420 | 4.2 | 86-88 | ||
TVR | 450 | 4.4 | 86-90 | ||
TVR | 450 | 4.4 | 86-90 | ||
TVR | CHIMAERA | 4.0 | 93-94 | ||
TVR | CHIMAERA | 4.0 | 94-99 | ||
TVR | CHIMAERA | 4.0 | 94-99 | ||
TVR | CHIMAERA | 4.3 | 93-94 | ||
TVR | CHIMAERA | 4.3 | 94-97 | ||
TVR | CHIMAERA | 4.3 | 94-97 | ||
TVR | CHIMAERA | 4.5 | 97-2004 | ||
TVR | CHIMAERA | 4.5 | 97-2004 | ||
TVR | CHIMAERA | 5.0 | 94-98 | ||
TVR | CHIMAERA | 5.0 | 94-98 | ||
TVR | GRIFFITH | 4.0 | 92-2002 | ||
TVR | GRIFFITH | 4.3 | 92-2002 | ||
TVR | GRIFFITH | 5.0 | 93-2002 | ||
TVR | GRIFFITH | 5.0 | 93-2002 | ||
TVR | GRIFFITH | 5.0 | 93-2002 | ||
TVR | S | 3.9 | 91-93 | ||
TVR | SAGARIS | 4.0 | 2004-2006 | ||
TVR | T350 | 3.6 | 2003-2006 | ||
TVR | TAMORA | 3.6 | 2001-2006 | ||
TVR | TUSCAN | 3.6 | 2001-2006 | ||
TVR | TUSCAN | 4.0 | 2001-2006 | ||
TVR | TUSCAN | 4.0 | 2004-2006 | ||
TVR | TUSCAN | 4.0 | 99-2002 |
”
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.