Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Brakes oraz innych producentów klocków hamulcowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o nawet 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 114 x 56 x 14mm
- Wymiary Klocka B: 114 x 56 x 12mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
ZASTOSOWANIE
Marka | Model | Silnik | Wartość | Moc (KM) | Rocznik | |
---|---|---|---|---|---|---|
CHEVROLET | CAMARO (3RD GEN) | 2.8 | 85-89 | |||
CHEVROLET | CAMARO (3RD GEN) | 3.1 | 90-92 | |||
CHEVROLET | CAMARO (3RD GEN) | 5.0 | 82-88 | |||
CHEVROLET | CAMARO (3RD GEN) | 5.0 | 88-92 | |||
CHEVROLET | CAMARO (3RD GEN) | 5.7 | 87-88 | |||
CHEVROLET | CAMARO (3RD GEN) | 5.7 | 89-92 | |||
CHEVROLET | CAMARO (4TH GEN) | 3.4 | 1993 | |||
CHEVROLET | CAMARO (4TH GEN) | 3.4 | 94-95 | |||
CHEVROLET | CAMARO (4TH GEN) | 3.8 | 96-97 | |||
CHEVROLET | CAMARO (4TH GEN) | 5.7 | 1993 | |||
CHEVROLET | CAMARO (4TH GEN) | 5.7 | 94-97 | |||
CHEVROLET | CORVETTE (C4) | 5.7 | 1993 | |||
CHEVROLET | CORVETTE (C4) | 5.7 | 1993 | |||
CHEVROLET | CORVETTE (C4) | 5.7 | 88-92 | |||
CHEVROLET | CORVETTE (C4) | 5.7 | 88-92 | |||
CHEVROLET | CORVETTE (C4) | 5.7 | 94-96 | |||
CHEVROLET | CORVETTE (C4) | 5.7 | 94-96 | |||
HOLDEN (AUST/NZ) | AVALANCHE | 5.7 | 360 | 2003-2006 | ||
HOLDEN HSV (AUST/NZ) | VN VG PBR | 89-91 | ||||
HOLDEN HSV (AUST/NZ) | VP PBR | 92-93 | ||||
HOLDEN HSV (AUST/NZ) | VQ PBR | 91-92 | ||||
HOLDEN HSV (AUST/NZ) | VR VS PBR | 93-97 | ||||
HOLDEN HSV (AUST/NZ) | VT PBR | 97-2000 | ||||
PONTIAC | FIREBIRD | 3.1 | 90-92 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 3.4 | 1993 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 3.4 | 94-95 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 3.8 | 95-97 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 3.8 TURBO | 89-90 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.0 | 89-92 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.0 | 89-92 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.7 | 1993 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.7 | 88-92 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.7 | 89-92 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.7 | 94-97 |
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.