Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4×4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu – już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.
DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 76 x 65 x 16mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Przód
ZASTOSOWANIE
Marka | Model | Silnik | Wartość | Moc (KM) | Rocznik |
---|---|---|---|---|---|
BMW | 3 SERIES (E21) 316 | 1.6 | 75-78 | ||
BMW | 3 SERIES (E21) 318 | 1.8 | 75-78 | ||
BMW | 3 SERIES (E21) 320 | 2.0 | 75-78 | ||
BMW | 3 SERIES (E21) 320 | 2.0 | 75-78 | ||
BMW | 3 SERIES (E21) 323 | 2.3 | 78-79 | ||
MORGAN | PLUS 8 | 3.5 | 78-90 | ||
MORGAN | PLUS 8 | 3.9 | 90-92 | ||
OPEL | ASCONA | 1.2 | 75-81 | ||
OPEL | ASCONA | 1.3 | 74-81 | ||
OPEL | ASCONA | 1.6 | 75-78 | ||
OPEL | ASCONA | 1.6 | 78-81 | ||
OPEL | ASCONA | 1.9 | 75-78 | ||
OPEL | ASCONA | 2.1 D | 75-78 | ||
OPEL | COMMODORE | 2.5 | 72-78 | ||
OPEL | KADETT | 1.9 | 73-77 | ||
OPEL | KADETT | 1.9 | 77-79 | ||
OPEL | KADETT | 2.0 | 73-77 | ||
OPEL | KADETT | 2.0 | 77-79 | ||
OPEL | MANTA (B) | 1.2 | 75-81 | ||
OPEL | MANTA (B) | 1.3 | 80-81 | ||
OPEL | MANTA (B) | 1.3 | 80-81 | ||
OPEL | MANTA (B) | 1.6 | 75-81 | ||
OPEL | MANTA (B) | 1.9 | 75-77 | ||
OPEL | MANTA (B) | 2.0 | 77-81 | ||
OPEL | REKORD | 1.7 | 73-79 | ||
OPEL | REKORD | 1.9 | 73-79 | ||
OPEL | REKORD | 2.0 | 77-79 | ||
OPEL | REKORD | 2.0 | 77-79 | ||
OPEL | REKORD | 2.0 D | 81-82 | ||
OPEL | REKORD | 2.1 D | 74-77 | ||
OPEL | REKORD | 2.1 D | 77-79 | ||
OPEL | REKORD | 2.3 D | 79-82 | ||
VAUXHALL | CARLTON | 1.7 | 77-82 | ||
VAUXHALL | CARLTON | 1.9 | 77-82 | ||
VAUXHALL | CARLTON | 2.0 | 77-82 | ||
VAUXHALL | CARLTON | 2.0 | 77-82 | ||
VAUXHALL | CARLTON | 2.0 D | 81-82 | ||
VAUXHALL | CARLTON | 2.3 D | 79-82 | ||
VAUXHALL | CAVALIER | 1.3 | 77-78 | ||
VAUXHALL | CAVALIER | 1.6 | 75-78 | ||
VAUXHALL | CAVALIER | 1.9 | 75-78 | ||
VAUXHALL | CHEVETTE | 2.3 | 77-84 |
”
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.