Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4×4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu – już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.
DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 167 x 66 x 13mm
- Wymiary Klocka B: 187 x 59 x 15mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Przód
ZASTOSOWANIE
Marka | Model | Silnik | Wartość | Moc (KM) | Rocznik | |
---|---|---|---|---|---|---|
CHEVROLET | ASTRO | 2.5 | 90-95 | |||
CHEVROLET | ASTRO | 2.5 | 90-95 | |||
CHEVROLET | ASTRO | 4.3 | 95-2003 | |||
CHEVROLET | BLAZER | 5.0 | 84-88 | |||
CHEVROLET | BLAZER | 5.7 | 84-91 | |||
CHEVROLET | CAMARO (1ST GEN) | 4.9 | 1969 | |||
CHEVROLET | CAMARO (2ND GEN) | 4.1 | 70-78 | |||
CHEVROLET | CAMARO (2ND GEN) | 4.1 | 79-81 | |||
CHEVROLET | CAMARO (2ND GEN) | 5.0 | 70-78 | |||
CHEVROLET | CAMARO (2ND GEN) | 5.0 | 79-81 | |||
CHEVROLET | CAMARO (2ND GEN) | 5.7 | 70-78 | |||
CHEVROLET | CAMARO (2ND GEN) | 5.7 | 79-81 | |||
CHEVROLET | CAMARO (2ND GEN) | 6.5 | 70-72 | |||
CHEVROLET | CAMARO (2ND GEN) | 6.6 | 70-72 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 3.8 | 77-79 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 3.8 | 78-79 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 4.1 | 69-70 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 4.1 | 70-76 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 4.3 | 80-81 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 4.9 | 77-79 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 4.9 | 78-81 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 4.9 TURBO | 80-81 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.0 | 77-79 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.0 | 78-81 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.7 | 69-70 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.7 | 70-78 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 5.7 | 78-79 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 6.6 | 1969 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 6.6 | 70-74 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 6.6 | 74-78 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 6.6 | 78-79 | |||
PONTIAC | FIREBIRD | 7.5 | 71-76 | |||
PONTIAC | GRAND AM | 6.5 | 73-75 | |||
PONTIAC | GRAND AM | 7.4 | 73-75 | |||
PONTIAC | GRAND PRIX | 4.9 | 1977 | |||
PONTIAC | GRAND PRIX | 5.7 | 76-77 | |||
PONTIAC | GRAND PRIX | 6.6 | 69-77 | |||
PONTIAC | GRAND PRIX | 7.0 | 69-70 | |||
PONTIAC | GRAND PRIX | 7.5 | 70-76 | |||
PONTIAC | GTO | 5.7 | 1974 | |||
PONTIAC | GTO | 6.6 | 69-73 | |||
PONTIAC | GTO | 7.5 | 69-73 |
”
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.