Tarcze hamulcowe samochodowe Turbo Groove posiadają poszerzoną łukowatą szczelinę, która wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot.
DANE TECHICZNE
- Typ: Nawiercana i Nacinana
- Pełne/Wentylowane: Wentylowane
- Ilość otworów: 4
- Średnica (mm): 240
- Wysokość (mm): 43
- Grubość (mm): 22
- Minimalna grubość (mm): 20
- Zastosowanie na oś: Przód
ZASTOSOWANIE
Marka | Model | Silnik | Wartość | Moc (KM) | Rocznik |
---|---|---|---|---|---|
AUSTIN | MAESTRO | 2.0 | 83-93 | ||
AUSTIN | MONTEGO | 2.0 | 84-95 | ||
AUSTIN | MONTEGO | 2.0 TD | 88-95 | ||
GTM | LIBRA | 98- | |||
MG | F | 1.6 | 2000-2002 | ||
MG | F | 1.8 | 95-2002 | ||
MG | MAESTRO | 2.0 | 84-91 | ||
MG | MAESTRO | 2.0 TURBO | 89-91 | ||
MG | MONTEGO | 2.0 | 84-93 | ||
MG | MONTEGO | 2.0 TURBO | 85-93 | ||
MG | TF | 1.6 | 115 | 2002-2005 | |
MG | TF | 1.8 | 135 | 2002-2005 | |
MG | TF | 1.8 | 120 | 2002-2005 | |
ONYX | FIREFOX | ||||
ONYX | MONGOOSE | ||||
RELIANT | SCIMITAR SABRE | 1.8 TURBO | 92-95 | ||
ROVER | METRO | 1.4 GTI | 90-95 |
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.